jueves, 16 de abril de 2009

Vestits econòmics de núvia


Tot just ara començo a mirar-me el vestit de núvia. D’entrada volia un vestidet blanquet i curt, tipus anys 60 però una s’anima i ara ja estic pensat en un llarg … com diu una companya de feina acabaré amb vel!!!! (esperem que no, je je je) El dissabte aniré a una botiga d’alta costura per donar-me el gustàs de probar-me un de princesa (ja he vist un però crec costa bastant, snif snif) però no em vull gastar una millonada en un vestit que només em posarè un dia així que investigant per Internet he trobat algunes botigues que són outlets de núvia:

- El tocador de la novia , C/ Roger de Llúria, 116. Aquí trobareu per un preu fix de 450€ vestits outlets de diferents dissenyadors, ara només cal que us agradi el model i sigui la vostra talla. Si hi ha algun que us agrada tenen una modista que us l’arregla però el cost no va inclòs en el preu. A mi em va agradar molt per la quantitat de complements que tenien i crec que serà allà on em miraré les sabates, el xal (és que el casar-se al novembre i amb lo fredolica que sóc té això) i el detall del cabell.

- Infabrics C/ Rosselló, 321, telf. 934594018. Aquí també costen 450 però el preu de la modista sí està inclòs. Aquesta i l’anterior estan relativament aprop així que és ideal per visitar-les juntes. Recordeu però que els dissabtes a la tarda no obren.

- Bohemia. Aquesta botiga està a Rubí C/ Francesc Macià, no. 56, telf. 93 697 83 91. Jo no he anat perque em queda més lluny però podeu consultar els vestits per internet.

- Florida Telf. 935882609 també a Rubí, comenten a Internet que la dona es jubila i té vestits molt bé de preu, els missatges però són de març no sé si encara estarà oberta o no ...

- Al carrer mallorca 625, telf 93 457 5827 una noia a Internet comenta que hi ha un outlet per 600 €

- Outlet Mireia. Al carrer Travessera de Gràcia 118 trobareu la botiga Mireia que no és outlet però unes 3/4 botigues (passat el Teashop) trobareu el outlet de la botiga on teniu una petita selecció de vestits de cereminònia com de núvia. Igual la selecció dels de núvia és més petita que la dels altres outlet però els preus estan sobre uns 190 € així que val la pena apropar-se un fer una ullada.

- I a Badalona Point Marriage (C/Bélgica, 12, telf. 934657343) té bons preus ... però ni idea!!

Una companya de feina em va comentar que un dia mirant TV3 va sortir un reportatge sobre les botigues a Gràcia, botigues de joves dissenyadors i que allà tenien vestits de núvia i va veure un parell de vestits i per l’estil es va enrecordar de mi. Com vist aprop em vaig passar i la veritat és que tenia raó, allà es pot aconseguir un vestit una mica més alternatiu i a un preu raonable, fins i tot hi ha una que si porteu el disseny us el fan a la vostra mida, us passo les adreces:

- Modart C/Astúries, 34, telf. 932380786. Aquí és on tu pots portar el disseny i per uns 1000€ te’l fan per tu. La dependenta em va comentar que després de Setmana Santa la dissenyadora tenia pensat fer uns vestits més senzillets per a núvies més alternatives però encara m’he de passar a veure’ls.

- Ninas C/Verdi 39, telf. 932186066. Aquesta botiga també situada a Gràcia té una roba de disseny molt maca però a més té algun vestit de núvia. D'entrada la noia fa uns vestits per clientes (perquè a elles ja els hi té agafat l'estil) però si us agrada algun dels models que ella té no té problema en fer-t'ho, això sí és el vestit tal quan és, bueno igual ella te l'ha adapta al teu estil. El preu està entre uns 500 a uns 800 €.

- Eraseunavez C/Goya, 7. Aquesta és la botiga que va sortir per la tele i va veure la meva amiga. Demà serà quan em passi així que ja us contaré ...

3 comentarios:

  1. Suerte con tu boda y preciosa la foto de Tim Burton...xD, te doy mi voto al concurso y continua con tu bonita pagina.

    ResponderEliminar
  2. La de Modart fa vestits molt xulos però la modista és molt borde. Jo m'hi vaig fer un vestit per anar a una boda i em va atendre la dependenta, que és encantadora... perquè la modista... em tenia al seu davant i no em va ni mirar a la cara. I això que em tenia al davant i em vaig gastar quasi 200€!!! I van tardar me´s d'un mes en arreglar-me el vestit!! Sé d'un parell de persones més que també hi han tingut mala experiència. Aixó sí, els vestits són moníssims.

    ResponderEliminar
  3. Ara començo a mirar vestits senzillets i utilitzaré la teva informació. M'agrada molt el teu blog, que he trobat per casualitat :) Felicitats!

    ResponderEliminar