lunes, 8 de agosto de 2011

La meva experiència amb la lactància


Des de que em vaig quedar embarassada tenia molt clar que si podia volia donar el pit ... Només cal informar-te una mica i assabentar-te de tots el beneficis que comporta (i no només pel nadó sino per la mare), a més que em semblava un moment meravellós d'unió amb el teu fill. El que no sabia és que el començament fos tan dur ... He vist mil noies donant-li el pit pel carrer tan panxes, la meva germana i amigues lactant fins els 3 anys ... com podia imaginar que el primer mes fos tan dur!!!??? Això ningú t'ho explica!!
Jo sincerament pensava que un cop hagués tingut la pujada de la llet i a l'hospital veiessin que amb aquesta el nadó agafava pes això era bufar i fer ampolles però als dies vaig descobrir que encara que Arnau succionava molt bé, no ens posavem en la postura correcta i això és importantíssim perquè no sortin clivelles. Dos cops vaig anar al grup de la "Lliga de la llet" i dos cops al grup de recolzament cada dimecres de 12.00-14.00 hores hi ha a la Dexeus (Sala de formació, planta -1 entrant per Urgències, telf. 609646338), gràcies a elles vaig aconseguir una correcta postura i que el mal desapareixés (bueno la cremor que sents als primers minuts desapareix al cap del mes ...).
Ara Arnau ja té gairebé 5 mesos i continuem amb la lactància en exclusiva (a partir dels 6 ja introduïrem els sòlids) Per què aquest post? doncs perquè si estàs començant amb la lactància i et fa mal, no llencis la toballola ... visita un d'aquests grups, ves-hi les vegades que faci falta (són gent encantadora) i ja veuràs com al final ho aconsegueixes!!! Per cert, si puc penso donar-li fins als 2-3 anys com a complement, per molt que la gent em digui si li donaré fins que tingui novia, és la meva decisió, que diguin missa!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario