jueves, 1 de diciembre de 2011

Bateau Lune

L'altre dia vaig comentar que havia descobert la firma "mamaproof. Remenant per la seva web vaig veure que fent un comentari participaves en el sorteig d'una bossa amb una il·lustració d'Amisén, ho faig fer i tatatachán m'ha tocat la bossa!! Realment és preciosa, oi?
Aquest sorteig era per celebrar els 8 anys d'una botiga molt maca de joguines que hi ha a la plaça de la Virreina "Le Bateau Lune". Aquesta botiga ja la coneixia, però feia bastant que no hi entrava, però avui al anar a recollir la bossa m'he enrecordat de lo maca que és i de la quantitat de coses per tenen (haurieu d'haver vist quina cara de content teniu l'Arnau veient tantes cosetes de colors!!)
Però a més a més de la quantitat de joguines que tenen, el noi que la porta és realment encantador i pel que m'he assabentat en les últimes hores fan la tira d'activitats per nens, resumint que val la pena guardar-se la pàgina i anar-la visitant, subscriura't al seu newsletter o si teniu facebook fer-te fan i així un ja les va rebent.

1 comentario:

  1. Moltes gràcies per el post!!! no l'haviem vist fins ara... fins aviat! Ana + Fabian

    ResponderEliminar